torsdag 11 oktober 2012

ÅkeTråkeDag

Ja idag har det varit en helt vanlig dag.
Jobb och gjort ärenden och så hem.
Laga mat, höststäda balkongen, plocka in utemöblerna, damsuga.
Det gamla vanliga.
Inget att blogga om direkt (även om jag just gjort det).
Så det så!

Har hunnit sitta lite vid datorn och skrota bland alla bilder.
Såg då plötsligt att jag fotat mig själv (i en spegel) på samma skola både i år och för ett år sedan.
Det är skillnad.
Kul!

2011

2012



Hittade även några bilder som jag fotade för några månader sedan, då jag fick någon vrickad idé att fota allt gult jag kom över.

När jag köpte nya skosnören till dojorna var nog startskottet





Tror inte ni förstår hur många bilder jag tar varje dag.
Och då menar jag utöver mitt jobb.
Har svårt att gå någonstans utan mobilen.
Den perfekta bilden kan dyka upp var som helst.
Inser att jag faktiskt fotar mer med mobilen än jag ringer.
Så tänk vad få bilder som egentligen hamnar här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar