måndag 8 april 2013

Långledigt

Efter min tråkiga påsk så kan man säga att jag tog igen ledigheten med start i torsdags.
Min tur att bjuda pantertanterna på fika.
Kom då på iden att först ta med dom på hemlig utflykt.
Så på torsdag fm hämtade jag fröken R och fru U-B och så bar det av till Rydals Museum.
Förutom en hel del slöjd och konsthantverk såg vi utställningen "Best of" med Elisbeth Ohlson Wallins bilder.
Sedan åkte vi till mig och fikade nybakade scones med marmelad, te, kakor och kärleksmums.









   

På fredagen sen åkte jag till hemlandet för att ordna allt för superloppisen i Vänersborg på lördag-söndag.
12.000 besökare var det förra året och de väntades slå rekord i år.
Vet bara att det var 470 bord med loppissaker.
Jag, mor och syrran hade två bord och sålde en hel del prylar.
En kul grej att göra sådär en gång om året.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar