måndag 11 februari 2013

Ingen anslutning

I över en vecka har mitt nät strulat.
Av, på ,av, på.
Men nu ska det vara löst. 
Till datorn iaf.
Min platta hänger upp sig fortfarande och det är från den jag har bloggat mest det senaste året.
Så för att liksom kompensera er alla fina bloggläsare så kommer här lite vad som hänt i veckan....

Förra helgen var det vernissage på Konstmuseet i stan. 
Väldigt annorlunda och självtolkande.









Sen har det varit omhängning och vernissage på Abecita Konstmuseeum också.



Fredagen spenderades med mina fina pantertanter Ulla-Britt och Ruth.
Vi kalasade på U-B läckra minisemlor.




Nästa gång blir det hos mig tjejer.
Kanske det är dags för våfflor då?
 
På lördagen bakade jag och Linda chokladsemlor.


Och träna har jag ju hunnit en del.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar