onsdag 14 augusti 2013

Första fotodagen

Idag blev min första fotodag.
Jag åkte till Tvååker för att hjälpa min kollega.
Vi fotade på ett naturbruksgymnasium.
Och efter fotograferingen fick jag ströva fritt på området.
Så mycket roliga djur.
kor
hästar
får
getter
grisar
lamor
höns
ankor
papegojor
hamstrar
kaniner
ormar
spindlar
fiskar
hundar
känguru
och mycket, mycket mera.
Men dom där kängururna fick jag tyvärr inte på bild.
De skuttade förbi snabbt och gömde sig i det höga gräset.












Jag fick en guidad tur på svinstians BB.
Här föds det svin på löpande band.
Dessa djur ser aldrig solen vilket kan verka hemskt.
Men man får ta det för vad det är.
En köttfabrik.
Trots allt hade dessa grisar det väldigt bra.
Och att få se 50 suggor med smågrisar på en och samma gång det kan inte vara annat än väldigt häftigt.
Grymt! :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar