måndag 5 augusti 2013

LittleTown

Idag har jag varit och rekat på ett ställe jag ska tillbaka och plåta på.
Och jag blev lite kär.
Det är som en liten, liten "kulisstad" mitt i skogen.
Byggnader, gator och ett litet torg.
Men allt är öde och tomt och slitet och fullt av färgglad graffiti.
Och vackert!
Så himla vackert!
När jag dök upp hade byn redan några besökare.
Ett gäng som spelade AirSoft. (när de springer runt och skjuter på varandra med plastkulor)
De var trotts sin hobby väldigt trevliga och undrade om jag skulle vara med.
När inte så var fallet kom vi överens om vilka byggnader jag kunde ströva fritt i utan att bi skjuten på.
Funkade fint för mig.
Kändes skönt att inte vara själv, att höra dom smyga omkring på avstånd.
För en stund känns det som att vara i en annan värld.













1 kommentar: