lördag 20 augusti 2011

2 loppisar och 1 guidning

Dagen började med en fin loppis i Äspered kl 9.00.
Trots att de var mycket som var rent skräp så lyckades 
jag göra några fynd.

Svängde förbi Dalsjöfors på vägen hem. 
Gärdhems loppis öppnade ju för säsongen just idag. 
Nästan hela deras sortiment var utbytt och värt en vända. 
Så det resulterade i ännu några fynd men också tyvärr en kö på 20 min.

Blev allt som allt 150 spänn fattigare men lite, lite gladare.


Till mor som samlar

Och jag samlar ju på koppar

Halsband

Mums från 1985
Sedan var jag tvungen att snabbt ta mig till Abecita för att guida en grupp runt den permanenta samlingen.
Efter 2 timmar ner i cafét för att fortsätta jobba där en timma till.
Men jag klagar inte. Hade jättekul.

NU äntligen hemma igen.
Och jag har all rätt att vara lite trött.
Så ikväll får det bli mys i soffan och ett glas vin.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar