onsdag 21 mars 2012

1 åring!

Ja man brukar ju säga att tiden går fort när man har rolig.
Svårt att förstå att ett år redan gått.
Bloggen har varit med om en hel del.
Allt från bakrecept till skolfotograferingar. 
Men det viktigaste är inte att jag får skriva av mig och berätta min historia här på bloggen utan att det faktiskt finns människor som vill läsa den.
Bra för alla mina nära och kära som bor långt bort och som jag inte pratar med dagligen.
Men även personer i min närhet gillar att läsa bloggen varje dag.
Och för det är jag evigt tacksam!
Ni är underbara som har sånt tålamod med mig då jag faktiskt ibland inte orkar att skriva.
Att ni inte ger upp när fröken Anna låter pessimistisk och gnällig.
Därför kommer här en kavalkad av lite bilder från det gångna året.
Håll till godo kära läsare!


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar