onsdag 28 november 2012

Mycket med det tekniska

Usch vad Blogger ska bråka med mig!
Ville bara byta bakgrund på min blogg men det gick inte.
Har råkat ut för ett systemfel.
Det drabbar tydligen vissa utvalda användare och det finns inget att göra åt.
Så jag ändrade hela sidan istället.
Det var väl ändå dags.
Men insåg nu när jag skulle göra en del småändringar att allt inte funkar som det ska.
Så vem vet...
Kanske bloggen byter utseende en himla massa nu men ni får hålla ut.

Jag och Linda håller ju på att starta upp ett projekt och även det kommer fresta på vårat tålamod rent tekniskt.
Men vi får se det som en utmaning.
Ni kommer alla få ta del av det snart, jag lovar!!

Och så har jag ytterligare ett eget projekt på gång.
Eller jag har väl flera egentligen men ett som jag ser fram emot väldigt mycket och även det har sina tekniska nackdelar. 
Främst att det slukar så otroligt mycket tid.
Fast det har jag ju gott om nu när jag inte har nåt jobb.
Hoppas bli klar lagom till det nya året men just nu känns det stillastående.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar