lördag 17 november 2012

Vi

Blev inget inlägg igår. 
Nu är kl över tolv och det blir ett tidigt lördagsinlägg istället.
Kanske inte borde skriva nåt nu när jag helt ärligt ska erkänna att jag drukigt ett glas vin för mycket.
Skål!
Försöker hitta någon bra bild taget idag (fredag/lördag) men hittar ingen jag är tillräckligt nöjd med.
Usch det rödvin jag smuttar på nu var ingen hit.....
Skål igen!
Har spenderat hela kvällen med min bästa vän fröken T.
Fan vad vi tjôtar och skrattar och tjôtar och gråter och kramas och tjôtar och svär och pussas och tjôtar och tröstar varandra.
Det är inget glamoröst liv vi lever.
Men vi peppar varandra. 
Och vi är tusenfalt tacksamma att vi funnit varandra.
Skål!
Inte älskar vi varandra jämt!!
Vi har våra dispyter. 
Vi är inte alltid ense. 
Vi är faktiskt jävligt olika. Men vi accepterar varandras olikheter.
Vi kan alltid i slutändan se bortom det.
Hon anförtror sig till mig och jag anförtror mig till henne.
Och vi säger alltid till varandra att det var så länge sedan vi sågs.
Det kan gå flera veckor emellan.
Men ikväll kom vi på att det är just det som är så bra.
Skål!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar