fredag 6 juli 2012

28 timmar utan sömn

Gårdagen blev en ovanligt lång dag.
18.30 Vernissage på museet.

  
20.30 Vi har köpt pizza och är på väg till förfesten. I hissen har någon hängt vad vi tror är virkade kottar. Fint!


23.00 Dags för utgång. Tyvärr har jag så tighta jeans att killarna är snälla och knyter mina skor eftersom jag inte kan böja mig.


23.15 Fotograferar Stora A:s tatuering på svampbob fyrkant.


23.30 Tar en bild på Harrys klädkod. Är den på riktigt?


00.00 Liten bild med mig, Stora A och Adam Alsing som var gästDJ på Harrys.


03.00 Efter en danstur på Grand ska det ätas lite nattamat innan vi drar på efterfest.


04.15 Efterfesten var så tråkig att jag och Mackan drar vidare på efterefterfest.
05.30 Dags för en återställare på en altan på Tullen.


10.30 Vi är sjukt trötta efter bastubad och vi skojar lite innan det är dags att dra hem.


13.15 Dags att gå och lägga sig, jag är helt slut. Det är inte att rekomendera att vara utan sömn i 28 timmar.
God natt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar