onsdag 15 augusti 2012

Idag och igår...


Inser nu när jag börjar skriva det här inlägget att det kommer bli långt.
De senaste 48 timmarna har innehållit väldig mycket kul.
Igår var jag på Kulturkalaset i Göteborg.
Jag och syrran provade Segway.
Det var kul. Vill köra fort någon gång....hihi!

Jag gör stan osäker...

Syrran på segway

Vi stannade vid ett mat torg och fick tag på lite Poffertjes (holländska våfflor). Mumsfilibba!

                                               
Fudge från England

Poffertjes med socker och smör

Sen blev det Götaplatsen hela kvällen med uppträdande av min favorit Melissa Horn och senare även Timbaktu.


Melissa Horn

Ambulans scootrar. Bra att ta sig fram med i folkmassorna

Timbaktu

Idag fotade jag i Habo igen och sen raka vägen till Skara.
När jag körde hit idag blev jag lite paff över hur vackert Sverige faktiskt är just nu.



Bor på hotell här inatt.
Så jag har fått en härlig dag i Skara. Vädret var underbart så det blev fika på cafe och en långpromenad som slutade i ett vetefält.



Skara domkyrka inklädd i byggställnigar. Känns som New York.



Känns skönt att få vara hemifrån lite. Spännande att gå på upptäcksfärd.
Imorgon ska jag åka till Slöjddetaljer på vägen hem. Jippi, jippi!!
Där känner jag mig som ett barn på julafton.
Ska försöka att inte handla upp hela lönen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar