måndag 6 augusti 2012

En liten bit på väg...

Idag kom äntligen den där dagen av totalt regn och rusk som jag väntat på.
En sån där dag då man bara kan få vara inne och greja.
Jag har samlat kraft och tålamod och gav mig nu äntligen på mitt arbetsrum.
Var ett tag sedan jag kunde gå in där.
Grejer överallt, högt och lågt.
Har ju tänkt köpa ett stort skåp till rummet då jag är i stort behov av förvarning.
Tanken som nog dumt har hängt i sig är väl att jag inte behöver röja fören jag hittat det där skåpet.
Men så kan man ju inte tänka.
Hittar ju inte nåt man ska ha i väntan på att man köpt det där förbannade skåpet.
Så jag kavlade upp ärmarna och började röja, slänga, sortera, packa om och packa bort.
Några timmar tog det men nu är det riktigt fint faktiskt.
Så fint det kan bli utan det där stora, prylslukande skåpet jag förhoppningsvis springer på någonstans.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar