onsdag 8 augusti 2012

Baka, baka liten gulleungekaka

Ja när jag nu skriver detta inlägg är det ynka 11 timmar kvar tills semestern är över.

Idag har jag tvättat och varit på gymmet en sväng.
Sedan kom fina Linda med lilla Jens.


Vi lagade köttfärsås och spagetti.
Jens passde på att sova och vi lekte med krympplast.
Jag bakade äpplepaj och Jens vispade med torra bruna bönor i en bunke.




Inser att jag borde köpa på mig lite småleksaker nu när alla ungar kommer på besök.
Men just nu duger en bunke och en visp ganska långt.
Det får man vara tacksam för.


Och så är jag tacksam för att han är en sån go gulleunge som är så lätt att ha och göra med.
Och det är nog tack vare Linda som är en sån supermamma.

Imorgon bär det av tidigt mot Göteborg. Ska plocka ut hyrbilen kl 7.
Vad blir de för färg i år?

1 kommentar:

  1. Tack för en supermysig dag! Jens tycker att du har mycket roliga saker att pilla på, finns ju både katt och fisk att spana på. Nu har han somnat, men det första han berättade för pappa Emil när han kom hem var dock att han hade haft hjälm på sig idag och att han hade klappat en katt, viktigt. Kram Linda

    SvaraRadera