torsdag 30 augusti 2012

Sliten

Nog för att det är ett väldigt kul jobb jag har om jag får säga det själv men redan andra veckan är nu till ända och jag är sliten.
Det har varit tufft.
Det har varit mycket.
Känner att det är svårt att hinna med mig själv.
Håret slitet och oklippt, naglarna skiviga och torra, borde ringa frissan om jag nu hinner.
Att ha någon form av fritid kan man ju se sig i graven efter.
Att träffa alla kompisar och vänner känns omöjligt.
Är dödstrött i huvet efter en heldag.
Unnar mig själv att faktiskt gå till gymmet.
Att under en timma bara fokusera på nåt helt annat än alla tankar som snurrar.
Snart är det helg och tacka gudarna för det.
Önskar mig bort till skog och mark.
Till hemlandet som just nu färgas lila av all ljung.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar