tisdag 21 augusti 2012

Fotografering på två sätt

Är i Ulricehamn och jobbar den här veckan.
Idag mellan plåtningarna så hände en olycka på skolgården.
Jag märkte av den när jag tittade ut genom fönstret från den lokalen jag är i.
Därifrån såg jag att en bil stod på fotbollsplanen och vad jag kunde se låg motor på barnens 60 meters löpbana.
Staketet trasigt!
Smått chockade barn.


Motorn ligger flera meter bort
En lärare kom upp även han chockad. 
Berättade att han skulle haft uppvärmning med barnen i gympa precis där men hade valt ett annat ställe idag.
Att några barn hade stött kula där för bara en kvart sedan.
Tur att inga barn varit i närheten.
Fotograferingen på em blev inställd och jag bytte skolfotot mot fotograferande på olycksplats.


Vad jag inte såg från mitt fönster var att bilden hade kört genom en häck, en trädgård, knuten på ett hus, ytterligare en häck, över vägen, genom skolgårdsstaketet och smekt ett träd.

Här kan man se hur han kört in i knuten på det gula huset

Ni kan läsa mer om olyckan HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar