fredag 1 april 2011

Fyndshopping...

Idag efter jobbet gjorde jag en runda i min favoaffär Lagerhaus. Hittade lite fynd....hihi. Lyckas för det mesta hitta dom där fynden....konstigt....


Fyndshoppade iaf denna härligt "våriga" plastbricka. 
Det samma gäller för den här super gulliga bordsdekorationen med söta hönor. Den ska jag ha framme på påsk.



För alla som känner mig så vet ni att jag dricker gärna mer te än vad som är bra för mig. Så jag passade på att fyndshoppa min första tehuva. En uggletehuva. Den är bara så där galet knasig precis som jag ibland.



Skulle verkligen behöva fyndshoppa lite nya dojor. Mina nuvarande är en katastrof. 



Hittade förresten en kul grej i "Upptäck Borås 2011" broschyren.  Något som bara fångade min uppmärksamhet.....


....och det är inte bara det datumet utan flera datum tillkommer. Spännande....för en konstfjant som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar