söndag 22 maj 2011

Igår var en liten loppisdag


Jag åkte ganska tidigt hemifrån för att hinna ut till Limmareds second hand butik Återbruket. 
En fin butik med det mest men det får nog gå ett tag innan man åker dit igen. Det tar ju en stund att köra. 
Hittade dock både tekopp, saftkanna och morsdagpresent.
Återkommer med presenten nästa söndag då det är morsdag. 
Så håll utskick på bloggen morsan! 


Sprang också på en muminbok från 1976. Haha den där mumin....



...kanske inte något man publicerar i dagens barnböcker direkt....hihi!


Såg ut att bli dåligt väder där ett tag

Och från Limmared sen bar det av till Dalsjöfors och Gärdhem. Hittade här precis vad jag var på jakt efter. Nämligen en degskrapa. Blev därmed 3 kr fattigare.


Givetvis hittade jag ju en del annat också men det kommer jag nämna i framtida blogginlägg.

Stannade på en lite skogsväg (när nöden inte har någon lag ni vet) på vägen hem. 
Plockade en JÄTTEmaskros. Den största jag sett iaf.


 
Fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar