fredag 13 maj 2011

"Sport vi minns"


Igår var det vernissage på Abecita Konstmuseeum. 
Denna gång är det sport som vi ser på bilderna. 
Jonas Lindkvist visar helt fantastiska sportbilder som de senaste åren belönats i Sverige men också internationellt.


Jörgen Jarnberger visar sin bilder på hemmalaget Elfsborg. 


Och Guy Heydens macrobilder på växter hänger i cafét. 

Vernissagen i sig var tyvärr lite folktom. Men man får väl vara glad att så många kom ändå. 


"Bolltrollaren" Emil Jylhänlahti var på plats och visade trix
Fotografen bakom fotografen

Hade en sådan jättetur att Jonas Lindkvist var intresserad och ville se min bilder. Jag fick beröm ömsom kritik och det betyder så mycket för mig. Att få kritik på ett sånt sätt som Jonas ger gör att det börjar klia i fingrarna och man vill ut och plåta. Man vill göra ännu bättre bilder. 
Jag får sån energi. Roligt!
Trevlig Helg!!

1 kommentar:

  1. Jag vet något som du inte vet.

    En dag är det dina bilder som hänger på väggarna och vi går runt och njuter av dem.

    Jag lovar

    SvaraRadera